תוציאו את המצלמה מהמגירה


בעקבות כל מיני תגובות שלכם על מתכונים שניסיתים מהבלוג החלטתי שמתישהו בעתיד הלא רחוק אני אפרסם פוסט עם כל התמונות של הדברים שאתם הכנתם… רציתי להכין את האמיצים מביניכם שגם מנסים את המתכונים כדי שתזכרו לצלם את התוצרים הסופיים לפני שהם נזללים, יכול להיות שהפוסט המדובר יהיה תחרות אז כדאי להשקיע.

ועכשיו בקשה קטנה, כחלק מהקורס שבזכותו פתחתי את הבלוג התבקשתי גם ליצור סרטון קצרצר על האופן שבו אני מנהלת את הידע שלי. אז הסרטון מוצג לפניכם ואם תצפו בו (לא חייבים עד הסוף) הציון שלי הוא על פי מספר צפיות אז זה יכול לעזור לי. תודה ושבת שלום לכולם

סרטון חמוד על היומן שלי:

אודות הללושית

אני ענת, בצק ואפייה הן אחת ההנאות הגדולות בחיים שלי. אם הגעתם לבלוג כנראה שאתם בדרך להתמכר לאפייה כמוני
פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על תוציאו את המצלמה מהמגירה

  1. יהודית לוינסון הגיב:

    ענת, הסרטון מקסים!!
    אבל (וכאן מדברת המידענית), ניהול יומן הוא ניהול מידע, לא ניהול ידע.
    Knowledge=Information in context
    ניהול המתכונים שלך, זו דוגמא של ניהול ידע.
    תמשי כך, את עושה דברים נהדרים.

    אהבתי

  2. לוקי כוכבי הגיב:

    ענת,הסרטון משובב נפש… ממש קל לצפות עד סופו…ראיתי בסרט מקרונים,יש לך מתכון ???

    אהבתי

  3. איל רז הגיב:

    ענתי,

    הסרטון מקסים !!!!
    נשיקות, עמית (שכבר לא יושבת בחושך במכון..)

    אהבתי

להשאיר תגובה

