תעזרו לי להחליט…


בגלל שאני עוד מלאה ברעיונות למתכונים שאני רוצה לפרסם יש לכם אפשרות לעזור לי להחליט מה יהיה המתכון הבא שיפורסם בבלוג, אני מתכננת לצלם את ההכנה היום או מחר אז תזדרזו להצביע.

לשובבים מביניכם – לא להצביע יותר מפעם אחת, הא?

אודות הללושית

אני ענת, בצק ואפייה הן אחת ההנאות הגדולות בחיים שלי. אם הגעתם לבלוג כנראה שאתם בדרך להתמכר לאפייה כמוני
פוסט זה פורסם בקטגוריה סיפורים, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על תעזרו לי להחליט…

  1. אורנה אורן הגיב:

    ענת!
    כל הכבוד בלוג מקסים התמונות יפיפיות וניתן מההסברים שלך להפיק את המתכונים בקלות. ניראים מאוד מגרים וממש מתחשק לחתוך מהמסך חתיכה ולבלוס.
    עלי והצליחי

    אהבתי

  2. נועה אורן הגיב:

    ואו איזה מקסים יצא!
    הסידור של התמונות (והתמונות עצמן כמובן,) משגע!!!!
    אני כבר ממש סקרנל לדעת איך ייראה הפוסט הבא….;-)

    אהבתי

  3. לוקי כוכבי הגיב:

    אולי אוזני המן??? יש לך "פטנט" שלא יפתחו????

    אהבתי

  4. RG-I הגיב:

    That depends on your filming location – if it's in your parents' town just bake a few French bagguettes and call me when they're out of the oven – I'll buy any quantity that can be devoured before the day's over.
    Good luck!

    אהבתי

להשאיר תגובה

